نقشه وار و تروپی برای تاون هال 10

 

این مپ جدید، دارای ۲ ویژگی منحصر به فرد می باشد، ضد گالم (anti Golem) و ضد لاوالون (anti LavaLoon).

این چیدمان به دلیل جایگذاری مناسب Air Sweeper ها و خاصیت قیف مانندی که دارد به خوبی در مقابل حمله های با ترکیب Golem و LavaLoon (والا و بالون) دوام می آورد. جاینت، هوگ رایدر و گالم ها هیچ گاه نخواهند توانست حتی با استفاده طلسم پرش به مرکز روستا نفوذ کنند.

این مپ برای افرادی که دوست دارند به چمپیون بروند بسیار مناسب است.

نحوه عملکرد این چیدمان :

ویژگی آنتی گالم، هوگ و جاینت

این چیدمان در مقابل حملات با ترکیب های گالم، هوگ و جاینت عملکرد خوبی دارد. اولویت این سرباز ها ساختمان های دفاعی می باشد و جایگذاری مناسب و بی عیب و نقص ساختمان های دفاعی در این مپ کار این سربازان را بسیار سخت و غیر ممکن می کند، به نحوی که سربازان فقط اطراف را میزنند، وجود ساختمان های منابع (storage, mines ,..)  بین ۲ لایه از ساختمان های دفاعی باعث می شود این سربازان فقط لایه اول را (لایه بیرونی ساختمان های دفاعی) مورد هدف قرار می دهد و از آنجا که به ساختمان های دفاعی کاری ندارند، هیچ به سمت مرکز حرکت نخواهند کرد حتی با طلسم پرش. در تصویر زیر محل حرکت سربازان دشمن با خطوط قرمز مشخص شده است (خطوط نارنجی مکان های هدف تسلا ها می باشند) :

ویژگی anti Jump Spell

طلسم پرش در این چیدمان کاملا غیرقابل استفاده می باشد زیرا فاصله بین ۲ حلقه ساختمان های دفاعی زیاد می باشد و این سربازان (گالم، هوگ و جاینت) به سمت نزدیک ترین ساختمان دفاعی می روند، در این حالت با توجه به وجود این فاصله به سمت مرکز حرکت نخوهند کرد ولی مورد هدف تسلا ها و اینفرنو ها قرار می گیرند. فرض کنید به وسیله طلسم پرش دیوار های مرکزی را نادیده گرفته ایم (در تصویر زیر دیوار ها را برداشته ایم). با توجه به توضیحات بالا، سربازان در حلقه دفاعی اول می مانند (خطوط قرمز)

ویژگی anti LavaLoon

جایگذاری مناسب و موثر Air Sweeper ها در این چیدمان حملات والالون را به شدت خنثی می کند. همانند ویژگی آنتی گالم که در مطالب بالا گفتیم چیدمان مناسب ساختمان های دفاعی به سربازان اجازه ورود به مرکز را نخواهد داد. وجود ۲ اینفرنو تاور multi-target در مرکز بالون ها را یکی پس از دیگری نابود خواهد کرد.

طبق معمول لاواهوندها به سمت Air Defense ها حرکت می کنند که با توجه به جایگذاری این ساختمان، به شدت مورد هدف همزمان تعدادی از ساختمان های دفاعی قرار می گیرند. (تصویر زیر)

در این ترکیب لاواهوند به عنوان طعمه پیش می رود تا راه را برای بالون باز کند، با توجه به اینکه ویزارد تاور ها در فاصله این دور تر از Air Defense ها قرار دارند پس خود را مشغول لاواهوند ها نخواهند کرد (فریب نخواهند خورد) و به محض جلو آمدن بالون ها، آنها را مورد هدف قرار خواهند داد.

محل قرار گیری Air Sweeper ها

Air Sweeper ها می توانند اطراف مرکز روستا را پوشش دهند. حملاتی که از بالا یا پایین صورت بگیرد توسط چیدمان عالی این مپ خنثی می شوند زیرا Air Sweeper ها نیروهای دشمن را به چپ و راست می رانند و تمام Air Defense ها در سمپ چپ و راست قرار دارند.

ویژگی anti Freeze Spell

با توجه به اینکه Inferno Tower ها و Wizard Tower ها با فاصله از هم قرار دارند و طلسم انجماد هرگز نمی تواند بیش از یکی از این ساختمان ها را Freeze کند.

دیگر ویژگی ها

هسته بسیار قوی : TownHall به وسیله ۲ اینفرنو، ۳ Xbow و ۴ تسلا محافظت می شود که نابودی TownHall ها تقریبا غیرممکن می کند.

آنتی Wall Breaker : به دلیل فاصله زیاد بین لایه اول و دوم دیوار ها تخریب لایه دوم دیوار توسط Wall Breaker امری غیرممکن است.

Clan Castle غیرقایل دسترس : سربازان داخل Clan Castle به وسیله سربازان معمولی تحریک نمی شوند و برای خارج کردن سربازان از آن باید از Golem یا LavaHound استفاده کرد.

از بازی لذت ببرید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مپ ها ، ،
برچسبها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:مپ تاون هال10,مپ وار برای تاون هال10,بالا بردن کاپ,اموزش بالابردنکاپ,مپ تروپی برای تاون هال10, | 15:51 | نویسنده : مدیریت (P) |

.: طــراح قــالــب : مــاجــد داغــری :.